Besök*

Igår har Hanna och Davvo varit och hälsat på oss i lägenheten:)
Det var så himla trevligt!
Så kul att ha besök när man faktiskt har ett eget plays att "visa" upp! :)
haha!
Väldigt skönt att inte bara ha en lägenhet som bara förfaller utan som det är så rolig att hålla fin!

Idag har jag och Nora sovit typ till tio.., orka typ inte öppna ögonen!
Först skrev stor moster att hon tänkte komma och hälsa på och sedan mini moster:)
Så det blev syster träff!! Först mojjsade vi på ett tag och sedan gjorde jag  lite bulgur med wok och räkor!
Och Ida, min "pysslade" syster säger att det har hon aldrig ätit som om det vore något exotiskt! :)

Och sedan säger hon när hon tagit någon tugga att hon tyckte det var riktigt gott! Hon är för söt! :P
Min kuturella matlgning föll alltså systrarna i smaken!

Go natt och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0