Godmorgon*

Det blev en till övernattning hos mamma och pappa inatt...
Nora ville inte rikitgt somna för natten förens sent så jag valde att sova på soffan så att Nora kunde sova i vagnen.
Har suttit och sett på TV nu ett tag och såg Kevin Borg på The voice.
Alice är otroligt bra men Kevin har ju nått som gör att man verkligen tycker om hos honom!
Dem visade också ett klipp där sen Markus Fagervall var där. Han sjöng en av låtarna från nyutsläptta skivan!
Helt grymt bra! Vilken känsla i rösten den killen har:)

Nora ligger och sover än. Hon fick mat först vid sju och sen fortsatte snyggingen att sova:P haha!
Men det är bra att sova så man växer bra!

Firade en mkt trevlig Lucia med  Isa och Silas. Vi var hemma hos mig och fikade lite och sådär.
Sedan åkte vi till min mamma och pappa och tog en promenad!
Tack för den dagen! 

Nu ska jag beställa linser!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0