Godmorgon blev till en dålig dag*

Nu fick jag ett patetsikt litet sms där det står att jag ska ha möte på soc imorgon...
Vet inte ens om det stämmer eller nått.
Tänk att man inte ens bara kan få vara ifred!
Låt oss bara ifred.., fattar inte varför dem ska hålla på med en massa jävulskap.
Dem vill ju inte ens ha henne!
Kommer inte dem gånger dem är välkommen att träffa henne. Dem hatade henne och brydde sig inte ett skit innan on föddes. Det var allt från att jag hade förstört någons liv till att jag inte ens var gravid! (offentligt).
Det var då inte hans barn i alla fall! Orkar inte detta.

Som sagt låt oss bara vara ifred!

Nora är det absolut det bästa som någonsin har funnits och kommer finnas i mitt liv...
Det är verkligen ingenting man bara säger utan så är det verkligen.
Hon är verkligen inget misstag och något som förstör ens liv!
Utan hon är något helt otroligt.
Älskar älskar älskar henne över allt annat!

Många pussar på dig, trollunge... Din mamma

Kommentarer
Postat av: sara

Söta ni är. <3

2008-12-15 @ 20:24:50
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken fin bild på er! och hoppas ni får en bra jul! kram från harry och linda från mammagruppen på bvc :]

2008-12-16 @ 20:48:25
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, dom är himla fina :] har några julkänslor infunnit sig hos dig? inte hos mig, hoppas det kommer när vi tar fram granen :]

har ni det bra annrs då ?

KRAM

2008-12-17 @ 22:08:30
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0