Issa kommer*

Igår var Therese på besök och vi satt mest och pratade medan Wallander filmen var på TV!
haha! Vi vaknade ca 9.00 då Nora som låg i min säng började sjunga upp för denna trevliga dag!
Och bra är väl det så man tar sig upp ur sängen någon gång!

När Therese farit åt jag lite frukost framför Tv:en och Nora låg på sitt täcke och sprattlade med sin 2:a andvent present!
Sedan var blev det lite påklädning av både mig och Nora och vi valde dagen till ära hennes röda body som hon fick av flickorna med texten; Flockens minsta!
Eftersom Issa ska komma idag och hälsa på oss:)
Den lilla lyckosten ska åka till kanarieöarna på onsdag så då kommer hon och gör en liten snabb visit innan hon åker till varmare trakter!

Tyvärr har jag mått lite illa idag men jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk, det skulle vara lite jobbigt!
Fick höra om man får ett magsjukt litet barn måste man ge dem en tsk med vatten var femte minut.
Nu ammar jag fortfarande men då är det bara att amma hela tiden och hur lätt är det om man själv har magsjuka!
Ne, det är bara att hoppas att vi klarar oss...

Imorgon bär det av till sos...., hoppas jag får någon bra människa att prata med..!
Och inte någon dryg! Tror att på såna ställen är dem flesta bra och helt perfekta för sitt jobb.
Men att det ändå är som bland barnmorskor att det finns såna rötägg som man inte förstår varför dem jobbar med det dem gör...
Känner mig lite nervös, blir nog ett tungt besök att gå igenom allt som har hänt i mitt tidigare liv.
Men det är bara att bita ihop! Sen så väntar ju Issa och Maria på mig efter besöket så dem lär ju pigga upp mig igen!

Nu kan man ju typ få säga GOD JUL! Känns som att julen alltid går så fort! Måste nog stanna upp och njuta av det!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Michaela

De ska du verkligen göra :)



Jadu, jag önskar jag kunde säga att jag skulle komma snart. :( Men problemet är pengar just nu. Och när jag väl har pengar så jobbar jag bara. De är skit trist! Och eftersom jag bara är extra anställd så jobbar jag alla helger och liknande. Men jag har bestämt mig för att komma, ska bara hitta pengar och tid. :)

Jo, jag rullar. Den gamla kvaddade bilen är ersatt med en ny kombi :)

2008-12-08 @ 19:46:13
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0