Jag tror jag ska säga upp mig...

Är så fruktansvärt less på den skiten nu...
Jag försöker bygga upp min lilla fina familj med Nora..., men det känns bara som folk vill störta mig!
Det enda jag försöker satsa på är att vara den bästa mamma  jag kan till min lilla flicka..
Men då får man höra att man är bitter och att den och den gillar A mer än mig för att han är ju bra på det eller det viset..

Men som sagt; nu säger jag upp mig från allt detta!
Tänk att jag skulle bli ett sådant objekt för sånt här.., jag som hatar att bråka med med folk...
Men så får man väl inte heller säga för att det skriver jag ju bara för att folk ska tycka synd om mig...
Eller var det inte så det var...?

Ursch, jag blir så psykad..., med en massa folk som dömmer mig utan att egentligen veta vem jag är...

Men men, åter till min lilla pärla! Som jag idag fick väcka klockan tio....
Hon somnar oftast mellan 11 och 12 och så hämtar jag henne mellan 6 och 8 på morgonen!
Sedan sover vi till 9 eller 10 på morgonen! :)
Vilka sömntutor vi är! :) haha! Jag älskar henne så otroligt mycket.
Även om vi så småningom förhoppningsvis ska hitta någon att kompletera våran familj med
så är jag så otroligt lycklig som har henne...
Hon är den som får mitt liv att hålla sig på vägen...
Jag har ett mål där framme och det är att vara den bästa mamma för henne som bara finns...
Jag hoppas att hon förstår det.., för då behöver ingen annan göra det!
Det räcker och blir över med henne...
Även om det är svårt att bara hålla sig till det...

Kram på mina underbara vänner:)
Saknar mina flickor från grans nått otroligt nu i dessa tider!  Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

De har alltid varit och kommer att förbli en kämpe : ) saknar dig med, jag väntar då på mitt besöka av er flickor ; ) kraam

2008-12-07 @ 20:55:11
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: issa

Du är underbar sandra. Fortsätt vara lika bra mamma och skit i dom som försöker trycka ner dig! Ser framemot 2 trevliga dagar med dig å din sötnos nu! :)





2008-12-07 @ 21:58:15
URL: http://tjohaliarullgardin.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sandra, du är stark och en kämpe.

Vad folk än säger vet jag att du gör det som är bäst för Nora! Du är redan den bästa mamman du kan åt henne :)

2008-12-08 @ 10:50:08
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0