Julmys*

Nu på morgonen har jag och Nora varit på Julias jul avslutning med mycket fin sång och sådär:)
Dock så började julia skratta när hon sjöng eftersom Nora shejkade lös så himla fint i publiken!
När själva kyrk grejen var slut åkte vi till skolan och där träffade vi mamma och Karin Stare min förra mellanstadie lärare!
Så vi käkade gröt lunch på skolan, vilket var ganska gott eftersom jag bara slängt mig upp
på morgonen för att göra mig färdig. Nora fick till och med på kläderna i sängen! haha!

Nu ska vi snart åka till stan; jag, Julia, Moffa och Nora.
Ska kompletera lite julklappar och så ska väl pappa kolla på någon julklapp också!
Ska i alla fall bli riktigt trevligt i detta is hav...!
Det borde falla några flingor med snö innan julafton tycker jag!

God jul!


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag hoppas verkligen också att det löser sig! jag vill absolut höra hur allt ligger till, för som du säger - det är inte alls roligt med rykten. den enda som vet hur det ligger till är ju trots allt du :)

Haha, jo, det var jag som var där..

Kram

2008-12-20 @ 02:25:36
URL: http://ls9.blogg.se/
Postat av: linnea

jo, precis. folk brukar vara sånna, ingen spänning - inget intressant... tyvärr :)

festen var hur kul som helst! men jo.. han var inte nykter direkt..

och på den tredje frågan, enooormt SKÖNT med jullov :D det känns som att man har förtjänat det :)

kramkram

2008-12-20 @ 16:41:44
URL: http://ls9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0