Ont i magen*

Inatt har jag och Nora sovit över hos mamma och pappa! :)
Så vi två umgicks med  Julia och hennes kompis Frida igår.

Vaknade tyvärr imorse och mådde dö illa. Så det var bara att rusa till toan!
Men har då inte behövt det nått mera idag så jag hoppas att det bara är något tillfälligt!

Idag har det äntligen börjat rulla in lite pengar på mitt konto! Underbart:)
Inte för att det i närheten skulle räcka till allt man behöver men det är alltid nått!

Sedan vill jag tacka min underbara vän Therese som jag har fått en förtidig julklapp av!
Något otroligt behövligt! Nämligen hennes gamla dator! Så nu ska jag bara fixa internet:)
Tack så otroligt mkt Therese, du är underbar!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0