Berg och dalbana!

Nu har jag idag väntat tre dagar på att Ante ska få fingrarna någonstans ifrån och betala underhåll på Nora!
Inte händer det något. Jag ringer åt honom och vad gör han då..., jå lägger på!
Sedan när jag pratar med honom och säger at ajg ska ha mina pengar...,
Säger han att han är på väg mot banken för att fixa det!
Fine säger jag och kollar dumburken för att se om det kommit några pengar!
Men inte det!!!! Då ringer smart Sandra till Nordea för att kolla hur lång tid det tar innan pengarna syns på min internetbank.
Han frågar vad det är för summa och sedan säger ahn att inga pengar är på väg!
Helt otroligt så han ljög om det också! Mytoman säger jag bara...

Så nu har jag gått via försäkringskassan för att jag ska få ut några pengar...
Och till råga på allt när jag pratar med honom i telen säger han att han inte ska betala något eftersom vi har delad vårdnad fast jag har kollat upp ordentligt! Och jag menar ordetligt! Att den föräldern som barnet inte bor hos är skyldig att betala underhåll till den som barnet bor hos!! Alltså mig! Det ska till och med betalas i förväg!

 Så nu har jag sagt klart och tydligt att jag aldrig vill ha med honom att göra!
Alla singel tjejer därute, akta er för denna kille..
Säger detta i all väl mening men han är verkligen inget att ha!
Jag trodde verkligen han älska mig men han kan nog inte älska någon!
Älskar man inte ens sitt eget barn så kan man inte älska någon helt enkelt!
Det är så tragiskt...

Från djupet av en pöl till toppen på ett berg!!!
Petra och Robin har nu fått en liten pojke! :)

GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET!!! NI KOMMER BLI EN UNDERBAR LITEN FAMILJ...
 Längtar så mycket tills man får träffa er och underverket!
Det blev ju en kille till Nora då:)

__________________________________________________________________________________-

Har nu julpyntat litegrann i lägenheten! Ville tjuvstarta lite eftersom jag inte hade några gardiner uppsatta!
Var lika bra att hänga upp julisarna på en gång då...
En och annan tomte och dessa fina ljusstakar och julstjärnor blev det!
Blev riktigt fint! :)
Skulle bara vara trevligt att dela denna lägenhet och mitt underbara barn med någon som älskade oss
över allt annat på denna jord...
Men vi får vara glada att vi har varandra.

Förstår inte att mitt liv var helt utan henne.., det kan det inte ha varit!
Passar på att citera min farmor: " hon är ju en riktig sago bäbis".
Tyckte det var så sött!

Nu ska jag se lite mera idol! Kram på er alla!
Och tack för allt stöd både från kändisar och andra anonyma!
Alla fina kommentarer väger tungt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, vad trist att det blivit såhär... Har ju följt din blogg lite och jag måste verkligen säga att du hamnat i lite av en mardrömssituation. Däremot verkar du klara det här kanonbra. Det är bara att härda ut och kämpa på. Men inte är det roligt alls. Jag vet ju lite vem A är och jag har inte direkt fått en bra uppfattning om karln, så jag förstår varför du är så arg. Nåja, du har ju din skatt och ni kommer att få det bra tillsammans! Vi vet inte vad det blir, vi har inte tagit reda på det. Däremot är vi ganska säkra på att det är en tjej :) Jo, jag har ju jobbat mycket så jag hoppas på en ganska bra föräldrapenning! Däremot ska man ju aldrig hoppas på för mycket, då blir man bara besviken. Har dock en del sparpengar, så jag kommer att klara mig fint hursomhelst. Hoppas att det löser sig för dig med ekonomin, jag har i alla fall fått uppfattningen att ensamstående mammor har en hög prioritet när det gäller sånt. Kolla upp alla möjliga bidrag du kan få. Du har nog mycket på hjärnan, ska inte behöva oroa dig för ekonomin också. Sjukt svinigt att han inte betalar underhållet. Bara ett bevis på att han inte är man nog att ta konsekvenserna av sina handlingar. Herregud, det är ju ett litet barn det handlar om, hur kan man inte bry sig om denna lilla vackra varelse??? Lycka till! Kram

2008-11-28 @ 22:23:31
URL: http://lose.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej usch för FK!Jag orkar inte ens tänka på dem,för det tar så otroligt mycket energi! :(



Vilka fina presenter ni fick!Och vad roligt att du fick en sån fin present.Alltid lika uppskattat!



Har du fått underhållet än?Hoppas det!!



Det är tur att man är mamma (=trött!),annars hade jag haft svårt att sova.Han plogar dock inte storvägarna,utan de mindre.Men han måste hämta traktorn lååångt in i skogen.Fatta så obehagligt!



Har varit på middag med mormor och morfar idag.Vi pratade om dig och han sa att du var jättetrevlig :)



Hoppas ni har en trevlig helg!

Pussa Nora från Norah :)

Kram

2008-11-29 @ 20:29:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0