Besök*

Nu har Davvo och Hanna varit förbi ikväll. Jätte trevligt!
Skönt att prata av sig lite...
Dessutom av några som förstår mig så bra och tycker att Nora är helt underbar..

Fast vem gör inte det det? Möjligtvis hennes far...
Han skulle komma igår men ringde inge mera.., det hade tydligen dykt upp något annat..
Sedan skulle han komma idag men ringde någon timme senare och sa att han fått en läkartid..
Hur man nu kan få det sådär plötsligt! Så då hade han inte tid idag eller...
Saken som hör till är att karl är arbetslös!
Hur många saker kan man göra på dygnets alla timmar som är så viktiga att  man inte har tid att träffa sin dotter...?

Jag bara undrar..? Det var i Torsdags han träffa henne sist.., tror inte på att han kommer imorgon förens jag ser honom.
Tänk att bo ihop med en karl i ett år och vara tillsammans i ett och ett halvt utan att verkligen fatta vem personen i fråga är! Fattar verkligen ingenting!

Vem är du...?

Imorgon ska jag i alla fall få klippa håret! Känns otroligt bra måste jag säga!
Ut med det gamla och in med det nya! Det är så det ska vara!
Ny familje medlem, nytt hem, nytt hår, NYTT LIV!!

Borde man kanske ha en liten invigningsfest för det nya livet...
Ska drömma om allt som står för min Noras framtid, bara fina och positiva drömmar..

Stor kram på er alla!


Nora drömmer redan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur kan man inte älska Nora? Hon är ju söt som socker, måhh :) Ge henne en super kram ifrån mig, hoppas allt är bra och att du blir fin i den nya frisyren! KRAM

2008-11-12 @ 09:57:35
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Lyckos dig som får helamma!

Ett sånt nässpray är faktiskt helt ok.Man tar det och sen känner man hur det spänner i brösten :)

Men nu på måndag ska jag enbart sitta hemma och intensivamma/spraya näsan,så håll tummarna :)



Coolt!

Vet inte vilket nummer dom bor på,men jag ska träffa dem imorgon så jag kan fråga!Dom har inga rullatorer,men dom bor bokstavligt talat mittemot roknäsgården,om du vet vilket hus jag menar då?har vart ett dagis innan..

Om ni får lägenheten,vilket jag hoppas,så får vi ta oss en promenix nån gång :)



Eddie,gud vilket gulligt namn!Klart du kommer att få en vettig karl en vacker dag,tyvärr som verkar dom inte växa på träd :/

Jag har kysst många grodor innan jag hittade min prins!



I veckan har det redan nu vart full rulle.Imorgon kommer mamma och min mormor och morfar hit,sen blir det lunch på stan och så ska jag köpa lite grejs till mammas kalas samt hämta ut mina skor.Fredag är det stan som gäller,samt fixa klart mammas present och lördag är det 50 års fest i..BÖLE! :)

Längtar tills denna vecka är slut..vill ha lite lugn och ro snart..

Vad händer för er?



Oj vilken novell detta blev..:)

Kram på er!

2008-11-12 @ 16:48:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: ullis

Måste bara säga att du är riktigt duktig Sandra! Det är bara stå på dig, att man inte vill träffa sin dotter gör min lite arg?! Hoppas allt är bra & lycka till med lägenheten :D Nora verkar vara jääätte gullig! /Ulrika Johansson

2008-11-12 @ 18:05:43
URL: http://ulliizz.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jag har tänkt komma och hälsa på er varje gång jag är hem till piteå igen, men jag har så sällan tillgång till bil så det är så svårt. :(

Men jag lovar att jag ska komma och hälsa på, och träffa din ängel :D hon ser verkligen helt underbar ut Sandra, och ska jag vara helt ärlig, är jag så otroligt avundsjuk på dig som har en dotter, barn är verkligen det bästa som finns! :)



All lycka till er båda två!



kramar

Ewa

2008-11-12 @ 20:14:44
URL: http://track1.blogg.se/
Postat av: Danko

Älskar dig och dina framsteg! i mina ögon är du en guldklimp. Tänker på dig morsan och vill så gärna beundra din lilltotte IRL snart :)

Puss&Kram

2008-11-13 @ 11:12:36
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0