Börjar komma i ordning!

Nu har jag sovit i mitt nya hem två nätter!
Första natten sov dock Therese hos mig.., det var mkt trevligt!
Lite the och mackor framför film. Pappa var så snäll att hämta TV:en som vi inte kunde ta med oss första svängen.
Och sen var mamma så snäll att hämta antenn kabeln som dem inte lyckades få med sig andra svängen!:)

Har nu v.r bord, tv , soffa. vitrinskåp, skötbord, spjälsäng, säng, hatt hylla och sko hylla i läggan!
Plus lite plåtter...
Har idag hämtat ett köksbord och en liten byrå som jag köpte igår..!
Så man kan helt klart säga att vi bygger på ett hem! :)

Första hyran ska vara betald på fredag och jag skulle egentligen behöva underhållsidraget som jag inte fått av A än...
Har haft henne själv i över en månad och bidraget ska ju betalas i förväg...
Men han tycker att det är jag som ska låna pengar av alla människor för att få ihop till hyran..
Han vägrar att betala innan hans lön har kommit, vill säga efter helgen.
Hur kunde jag hitta en sådan kille?
 Vad ska man göra...?
Ska ringa soc och höra om jag kan kräva pengarna av honom eller vad`?
Hur det ska nu gå till...
Mkt illa!

Jaja.., nu ska jag väl försöka muntra upp mig lite.., känner mig lite down...

Alla som har skrivit sms till mig så har jag inte valt att var dryg och otrevlig men har slut pengar på mobilen så har inte kunnat svara! Bara så ni vet! :)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0