Dop

Imorgon är det Noras dop! :)
Måste säga att det känns otroligt skönt att göra bort det.
Hoppas att det kommer bli en jätte bra dag i alla fall..
Får väl se om mina "fiender" behagas att dyka upp eller inte..
Skulle då inte våga om jag var dem! Haha!
Antar att Karin har skickat ut inbjudningar till Noras dop som jag har anordnat till dem som hon vill ska komma.
Har nu blivit uppdaterad om att jag och A tydligen inte har gjort slut utan att det bara är en pause.
Hör ni detta rycktes vägen stämmer det alltså inte!:)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej! hoppas det gick bra för er på dopet och att hon inte skrek för mycket och att hon fick snygg tuppkam frisyr, vilket brukar hända på dop haha. Kram

2008-11-22 @ 20:24:42
URL: http://ivaranhammock.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Hahaha.Vad häftigt!:)

Brukar bli sådär.Ibland kan jag stå och prata med någon,och under tiden fundera att vem fan är det här?Haha

Yepp,Karlsson hette jag innan mamma och pappa gifte sig,numera är jag en Öhlundare.

Ska hälsa honom,lovar :)



Hur gick Noras dop förresten!?

Berätta allt!

Måste få fråga:Kostar det något att boka kyrkan för dop,och isf hur mkt?



Kramkram

2008-11-23 @ 19:11:37
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0