Jobbigt!

Nu har min ex sambo varit och hälsat på idag...
Gick väl inte så bra kan jag väl lätt påstå...
Önskar att allt vore annorlunda,  tänk om jag skulle få dela min lilla ängel
med någon som verkligen bryr sig om oss på riktigt!

Nu är det bara hej, lite samtal, lite tjafs och sen hejdå...
jag har så svårt att förstå hur man inte kan älska Nora på samma sätt som jag gör...

Men jag vet at vi klarar oss själv, snart har vi vårat eget lilla boende och det kommer att bli super!
Dessutom har vi ju alla vänner och familj som verkligen är toppen:)
Tack allihopa!

Nää, imorgon är det stan som gäller:) ska bli riktigt trevligt!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Maria

be strong honey ;) Du vet att vi finns här för dig, puss och kram

2008-11-03 @ 22:39:02
URL: http://themahsan.blogspot.com
Postat av: Michaela

Var stark vännen. Allt löser sig snart ska du se.

Som Maria säger, finns här för dig. KRAM!!

2008-11-03 @ 22:55:15
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Nej vad hemskt :(

Det måste vara så svårt att förstå att han inte kan älska henne lika mkt som du.Men som du säger,du har en massa människor runt om digh som älskar henne,och det är huvudsaken!



Jo Norah växer nåt så enormt :)

Hon väger numera 6400gr och är 61,5cm lång.

Hur mkt väger/lång är eran Nora?



Kram på er!

2008-11-04 @ 12:05:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0