Lägenhet*

Det gick då super med prästen! Verkligen en lättsam människa! :)
Och han började till och med peppa mig för att jag var så duktig som klarade att ta hand om ett litet barn själv!
Dessutom älskade han typ Nora! Frågade givetvis med skämt i rösten om han fick ta hem henne! :)
Han ska dessutom spela gitarr på psalmerna! Verkligen shysst!

Idag har jag och Ida kikat på läggan i Roknäs!! Den var verkligen super fin!! Hoppas till tusen på att vi ska få den!
Skulle vara helt perfekt för mi goch Nora att bo där, gått om plats, splitter nya tapeter, mysigt och en jätte fin inglasad balkong! :) VILL HA! på fredag kommer det slutgiltiga resultatet!:)

Nu vill inte min dotter "sova" mera!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Madde & Ellie

vi håller tummarna för att du ska få lägenheten.

Den lät verkligen toppen för er.

Vars var det den var?



Kramar!

2008-11-11 @ 07:32:04
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag slutade amma för en månad sen drygt..Eller,jag ammar på nätterna men nuy går knappt det :(

Åhh,jag vill så mkt amma!Men har fått ett nässpray(!) av BM som jag ska spruta inför varje amning,då rinner mjölken till fortare och Norah slipper bli så arg för att det inte kommer nåt..Och så ska jag göra detta intensivt,inte i syfte med att ge mat,utan att få igång utdrivningen.Så tills dess blir det fortsatt med ersättning.Hoppas,hoppas att amningen kommer igång,det är så mysigt!

Ammar du än?



Håller fortfarande mina tummar för att ni ska få lägenheten?

Vart i roknäs är det den är?

Min mormor och morfar bor på helmersvägen tror jag det heter,nära roknäsgården..Kanske någonstans där?



Kramo ch ha en trevlig dag!

2008-11-11 @ 11:48:30
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Maria

åh hoppas hoppas :) jaa, men snart kommer vi igen :) kram

2008-11-11 @ 15:19:37
URL: http://themahsan.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Yes det är den!

Det finns bara 8 platser,och vad jag förstod är det fyra sammankomster med samma barn/mammor.Sen börjas det väl igen?

Så kanske det börjar en ny grupp efter jul?Jag vet inte,mmen ring och fråga,kanske du får plats med oss? :)



Jaa!Nora är inte så himla vanligt,inte i Piteå iaf.Men jag blev lite irriterad när en av min sambos bekanta döpte sin dotter till Norah med H,det är ju ännu ovanligare.Härmis där :)

Aron hade vi tänkt om vi får en kille nästa gång!

Jag tycketr det är grymt häftigt att det blir nora baklänges..Fast då får han heta Haron,hahaha.



Kraam!

2008-11-11 @ 21:56:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0