Ligger lite efter...

I Torsdags var jag och Nora på mamma träff hos Madde och Ellie:) Det var verkligen super roligt!
Helt underbart att få surra av sig allt " baby" med såna som verkligen inte tröttnar på det eller tycker det är jobbigt!
Dessutom är ju alla som fruktansvärt gulliga:) Längtar tills nästa Torsdag kan jag ju lova...

För dem som inte förstått det är ju min lilla familj splittrad just nu.., jag bryr mig inte så mycket om själva grejen vad man kallar min och antes relation. Men det kändes nödvändigt att jag och Nora fick något eget helt enkelt..
Man får bara hoppas att det kanske någon gång i framtiden finns någon kärlek kvar. Fast det viktigaste är ju att man är bra föräldrar, inte hur man bor!

Dock skulle det vara skönt om man slapp ett par omogna föräldrar på sig som tror att det är jag som är boven i dramat...
Att det är så synd om deras son..., för att jag har varit så elak mot honom...
Levt upp hans pengar och sen stuckit för att lämna honom åt sitt öde...
Mot all förmodan att ni läser detta, så tycker jag att ni är otroligt pinsamma och ni kommer inte behöva ha nått med mig och Nora i framtiden... Ni brydde er inte om oss tidigare så ni behöver inte låtsas bry er om Nora nu!

( Dessa rader mera för att jag ska få skriva ut och beskriva min ilska, haha! Måste ju få avreagera sig lite!)

Eftersom vi inte har någon karl i huset något mer så är jag och Nora tillgängliga att hitta på en massa roliga saker, för dem som är intresserade! (Det gå även bra med mostrar! tihi! )

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sandra, du ska veta att du är så otroligt stark och att jag är så himla imponerad och glad över att du orkar med allting! Du kommer att klara dig galant på egen hand och Nora har en underbar mamma att se upp till! Tusen kramar till er båda två! :)

2008-11-02 @ 12:17:25
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Det är så himla underbart.Tänkt att man fick äran att få bli mamma.Och när dom ler sådär mot en är det värt allt i världen!



Jag håller på att städa nu medan Lucas behagar att sova.Tråkigt,men tyvärr måste det ju göras.

Vad hittar ni på idag då?



Tony ska vara hemma och jobba denna vecka iallafall!:)

Det känns grymt skönt,fast han kommer ju att jobba på kvällarna också.Så man kan säga att jag är ensamen denna vecka också förutom att vi sover i samma säng typ.

Kram.

2008-11-02 @ 12:25:09
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Stå på dig!

Man ska göra vad som känns bäst för en själv.

Och som du skriver;bättre att vara bra föräldrar,och det kanske man i vissa fall inte är om man bor ihop.Nej,man ska följa sitt hjärta!

Och skit i hans föräldrar,det finns gott om såna människor som bara vill göra livet surt för en.Det bästa man kan göra är att ignorera dem,hur svårt det än är,då kan man se sig själv som segrare!

Du verkar vara otroligt stark,detta kommer ni att klara galant!

Du har ju Nora som är det bästa,och det är ju huvudsaken! :)



Jo våran helg har också varit lugn.Riktigt skönt med tanke på hur många som är bakis idag:)



Hoppas allt ordnar sig.Kram på er!

2008-11-02 @ 21:47:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad snygga ni är! =)

2008-11-02 @ 21:55:50
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Bryr han sig inte om lillan?:(

Usch vad det svider i hjärtat att höra något sånt.Om så är fallet så gör du det enda rätta!Du ger henne så pass mkt kärlek att det räcker och blir över.Bättre det!

Tiden läker alla sår heter det,och när du väl kommit tillrätta med "ditt nya liv" så kommer du att inse att du gjort rätt!

Lycka till tjejen! :)

2008-11-03 @ 11:23:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0