Stad dag:)

Idag har vi tillbringat en härlig dag på stan med Emmeli och Lucas, Madde och Ellie och Lollo och Jack!
Verkligen super trevligt! :)
Blev inga inköp för mig förutom lite mat såklart:P
Däremot hitta dem andra brudarna lite grejs!
Även om det var mest surr som gällde. haha:) Men det är väl så det ska vara!

Tyvärr missar jag nog förmodligen mamma träffen på
Torsdag hos Emmeli W eftersom vi ska till Sunderbyn med Nora då...
Då ska vi titta på hennes lilla hjärta och se att det läker ihop av sig själv:)

Fast imorgon är det dommedagen först att ta tag i, Antes kära mor och far
tycker att dem ska träffa Nora.
Men jag har bett att min syster ska följa som dem hoppar på mig sådär som dem gjorde sist!
Vill inte vara med om det igen!!! Så jag hoppas att det ska gå bra!
Ante som inte brytt sig om Nora sen vi flytta har nu bett och bett att hans ska få hämta Nora en timme tidigare imorgon!
Men det kan han ju glömma! Lämnar inte ifrån min lilla prinssesa, hon ska få mat och kärlek av mig när det behagar henne! Och så ska det vara!

Uppdatering sen hur det gick!

Tack Lollo, Emmeli och Madde för en trevlig dag:)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Monica & Anton

Vad trist att du kanske inte kan komma på mammaträffen imorgon. :/ Vad har lillan för bekymmer med lillhjärtat? Hoppas vi ses snart igen! Kramar!!

2008-11-05 @ 12:08:10
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Madde & Ellie

Tack själv :)

Hoppas allt går bra i sunderbyn nu imorgon,



Kramar!

2008-11-05 @ 20:39:11
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0