Sunderbyn

Det gick jätte bra idag i Sunderbyn med Noras hjärta!
Så himla skönt! Vi kom dit och jag kände mig kanska nervös.
Tänkte att sist jag gick där i korridoren var när jag skulle få min lilla Nora! Haha!

Hon sov hela bilresan och fortfarande när vi satte oss i vänt rummet! Sedan vaknade hon efter stund,
och pratade som aldrig förr! Sedan smällde hon ett bajskalas!
När vi kom in fick vi göra ett EKG och det gick betydligt bättre än sist. Sköterskan var mycket snabbare,
vilket är ganska viktigt när man ska ha en baby att ligga stilla.
Hon tog sina nycklar och skakade dem så att Nora skulle titta på dem! Och då skrattade Nora högt och tydligt!
Som ett riktigt barn skratt! Helt underbart:) Sedan skulle vi göra ultraljudet.
Som vanligt surrade dem med varandra så tyst att man inte hörde vad dem sa.

Men till slut fick vi höra att hon hade ett litet hål i hjärtväggen från den ena kammaren till den andra.
Detta var däremot inget som vi behövde bry oss os, hon skulle tillbaka på kontroll när hon var ett år och då skulle det förmodligen vara borta!
Så ingen operation och inga men för min lilla flicka! :) Känns helt underbart!
Vill ju inte se henne ha ont eller plågas. Och man vill ju att hon ska kunna göra allt hon bara vill och vill prova på!
En stor lättat suck! Jag behöver ju inge mer drama i mitt liv just nu. Det räcker och blir över med det!

Synd att jag missade mamma träffen! Men jag hoppas att ni hade trevligt!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: issa

vad skönt att allt är bra :)



Beundrar din styrka Sandra, kämpa på så klarar du allt! :) Saknar dig & Nora.

2008-11-06 @ 20:30:38
URL: http://isabellegrann.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Det är ni värda!!

Kram på er!

2008-11-06 @ 20:31:04
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hihi,jag tror vi skrev till varandra samtidigt?:)



Vet precis vad du menar.Finns inget bättre än att få stöd av sin nära och kära.Det betyder ALLT!

Sen får man ändå bevisa att man har faktiskt rätt.Man håller inte med av medlidande,utan att det är faktiskt fel det pappan gör.Det kan nog ingen ha missat!



Men som sagt,du verkar stark och detta kommer att gå utmärkt :)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kram på er!

2008-11-06 @ 20:36:28
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Monica & Anton

Åh, vad skönt att höra att allt gick bra! :) Vi hade jättetrevligt på mammaträffen, men saknade dig o Nora förstås :)

Vi ses väl nästa torsdag hoppas jag!

Kramar till dig o lillan!

2008-11-06 @ 23:15:04
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Har du ställt dig i kö på en lägenhet?Isf vart?

Jag håller alla mina tummar och tår att ni får den,så ni får eran nystart så fort som möjligt!:)



Idag blir det en sväng på stan.Har några ärenden att uträtta.Sen blir det mys framför Idol.Imorgon är det lite fest då en kompis fyller år.Ska bli trevligt :)

Hoppas ni får en underbar helg!

Kramar

2008-11-07 @ 07:44:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nä,kände mig inte alls nå fräsch igår..Men det är iallafall första och sista Torsdagen jag tänker missa!Det är ett som är säkert!:)



Men så himla skönt att det gick bra idag,vinden börjar nog att vända åt rätt håll nu gumman!:)



Ha en bra helg nu!

Kramar!

2008-11-07 @ 08:58:46
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo, allt är bara bra med oss. Men tiden går ju sååå sakta :P Har haft svårt att sova om nätterna senaste dygnen, tokigt! Kanske ligger på spänn då jag vet att skorven kan pluppa ut när som helst nu ;)



Kram

2008-11-07 @ 15:44:58
URL: http://pejwo.bloggspace.se
Postat av: Jennie och Norah

Vad kul,jag är från Långnäs,så jag har spenderat mkt tid i Roknäs,det är ett tryggt ställe!

Hoppas ni får lägenheten!

Har ni hört någon om den förresten?



Trevlig helg! Kramar

2008-11-08 @ 15:17:33
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0