Tillbaka igen efter en lång helg..

Det har verkligen varit en händelserik helg!
Först och främst kom mina underbara granare hit:) I alla fall några; Maria, Jossan och Issa!
Super brudar! Det har varit helt underbart att få ha er här! Det känns verkligen som vi aldrig varit ifrån varandra!

För att summera allt ska jag väl börja med fredagen som startade med en gran tripp! Träffade några lärare där, och det var mkt trevligt! Tänk att man kan sakna skolan så otroligt mycket det man nyss tyckte var så jobbigt!
Kikade lite på hästarna och det var rätt mycket samma som tidigare, två nya unghästar.

Sedan bar det av till stan där vi träffade Ante A,  och det var super! Så himla längesen man har typ glömt bort hur rolig den killen är! Han ville väldigt gärna adoptera Nora, så han gick omkring med hennes vagn hela tiden medan jag provade klänningar till dopet!:)
När vi fikat och ätit och shoppat färdigt for jag och flickorna till min syster som så gulligt hade lovat att ta hand om Nora så att jag kunde gå ut för första gången efter Nora föddes. Dock utan att dricka, men för att umgås och dansa lite:)

Nora hade varit lite knorrig med det gick jätte bra ändå:) Natten spenderade vi hos Ida och Joel eftersom Nora sov så skönt i sin vagn!

PÅ lördagen skulle Jossan och Maria bada på havsbadet. Men jag och Issa som kommit stannade hos syrran. Så vi mös på och hade jätte mysigt sedan handlade vi på kvantum! Och begav oss till svensbyn!
Där blev det tackos, stjärnor på is och kortspel! :)

Har varit hyfsat fri från bråk, kankse mkt pga att A päron är nu i Wien..., skönt! Det kan jag ju lova.
Man blir verkligen trött av allt tjorv, vill bara komma igång med mitt liv! :)
Vore så toppen! Men det är bara att vänta tålmodigt!
Ligger då tvåa på en lägga i roknäs så jag hoppas till tusen på att jag ska få den! :)

Börjar bli lite tjatigt men jag tackar än en gång alla som stöttar; skriver och ringer o.s.v!
Alla är ni guldvärda! från anonyma, till halvkändisar och riktigt nära och kära! :) Kram på er!

Nu ska jag gå å sussa! // Sandra

Har föresten haft slut pengar på mobben så jag har inte kunnat svara på sms jag har fått men det kommer ett svar snart till alla er!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0