Vad händer..

Kom på att jag inte skrivit några rader om våran fantastiska mamma träff i torsdags! haha!
Vi blev dock itne så många! Bara jag och Isa och våra underbara älsklingar:)
Det var ju lite snopet men dock mkt trevligt ändå! Måste jag få lov att säga!

Det är ju som trevligt när båda har gått på grans så det samtals ämnet finns ju alltid.
Dessutom har båda heöt crazy ex bakom oss! Den ena värre än den andra!
Men men, det är bara att lämna det förflutna bakom sig och satsa på det nya!

På tal om crazy ex, så blev det en hel del lögner om detta underhåll som skulle betalas!
Slutade med att jag ringde Nordea och fråga om det var på väg några pengar som det då inte var..
Så nu är det OVER and OVER!
Har nu ansökt från FK om underhållsstöd istället!

________________________________________________________________________________________

Nora växer då så det knakar! Dock är hon ändå snart minst bland alla småttingar runt omkring oss!
Praktiskt då växer hon inte ut kläderna så fort!
Liten är hon men snabb och stabil!
Sitter snart helt stadigt och står med för den delen:P haha!
Idag såg jag henne rulla från rygg till mage riktigt bra! :)
Fastnade inte nått på axeln!
Duktig tjej!!!

Men men ska gå nu!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0