3 Månader!

Nora är nu 3 månader!
Så himla läckert:)
Det är ju faktiskt ett halvt halvt år!

Det är nu man börjar inse att snart är hon ett litet barn som man ska uppfostra till´en bra människa.
Att man måste vara den personen hon ska lära av och ta efter!  Att föregå med gott exempel som det så fint heter!
Men man ska leva i nuet, så GRATTIS NORA på tre månadersdagen! :)

Igår var vi på familjens hus ett tag, det är verkligen ett mysigt hus. Det blir garanterat mera besök.
Speciellt när Petra och Robin får sin lilla baby. Bara 5 -6 veckor kvar nu!  Är nog lika spänd som dem känns det som!

Efter familjens hus tog jag en fika med Therese, mkt trevligt måste jag säga. När vi var på stan fick jag ett medelande från min kära faster zizi. Hon skrev att Nora fått en liten present i våran brevlåda. Men när vi kommer hem finns inget där.
Då visar det sig att hon råkade lägga den i våran grannes brevlåda! En 40- årig ensamstående karl.
Så jag la en lapp i hans låda och frågade om han hade råkat få en liten present som skulle till våran baby.
Sen när vi kollade lådan var det dit lagt en liten mugg med en blomma på och en nagelklippare i form av en geting.
Jag undrar vad han tänkte när han såg det i brevlådan sin. Men det kom ju till rätta i alla fall:) haha!

Nu ropar min älskling! Kram


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Va det bra på familjens hus?Hade tänkt fara dit någongång.

2008-10-17 @ 10:12:20
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja,men jag kan ju maila dig mitt nummer också kan du ju höra av dig nästa gång du ska dit?:)

2008-10-17 @ 11:57:31
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: E

Skickade iväg mailet nu,har du fått det?:)

2008-10-17 @ 12:02:53
Postat av: Emmeli

Skickade iväg mailet nu,har du fått det?:)

2008-10-17 @ 12:03:13
URL: http://emmelil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0