Efter en lång dag

Uppstigning denna dag klockan åtta eftersom min lilla syster som sov över hos oss på soffan skulle på kurs på Grans.
Stack iväg med rally nissan utan Nora för en gångs skull eftersom hon ändå sov så skönt i våran säng brevid sin papi:)
Var jätte trött när jag for men givetvis jätte pigg när jag kom tillbaka! Så jag satte mig ner och skrev ett brev till en tjej som också nyligt fått barn och är en sån ökänd "ung mamma" som jag själv! När detta var klart bestämde jag mig för att hoppa i duschen, blir galen på mitt hår eftersom det aldrig känns riktigt frächt numer. Antar att det beror på ammningen, men det är väl smällar man får ta när man får se sin flicka gödas och bli stor och stark:)
När jag stänger av vattnet i duschen, hör jag min lilla prinsessa ´ha en enorm serenad i sovrummet. Dem senaste dagarna har hon nämligen kommit på att hon är mamma gris och ibland passar det verkligen inte med annat än mamma, fast hon har en kämpande pappa tillhands som just gör vad som helst för att hon ska bli glad. Så det var bara rally ut ur duschen för att ta ledsen dotter. Och lugnet infann sig igen.
Då drog vi igång med lite städning till värsta disco musiken, nej kanske inte riktigt! Vi städade tro det eller ej till Noras godnattvise skiva:P Men rent blev det så.

Sedan kom antes mamma och pappa och hälsade på och dem hade med sig "badbyxor" åt nora. Dem var rosa med vita prickar på. Efter det har jag och Nora varit i svensbyn och stått på i stallet som galningar eller i alla fall vissa av oss! :)

Imorgon är det BVC och den första vaccineringen som gälller! Spännande eller så inte...
Hoppas att det går bra, kan ju medge är att jag är lite spruträdd så man får väl tro på att sånt inte ärvs i generna i alla fall:)
Ska i alla fall bli roligt att se hur stor bruden har blivit..
Ne nu ska jag gå och se lite på TV innan godnatt....

Sovgott allihopa! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0