Förlossningar på TV

Igår satt jag och såg på tv4+.
Det var ett program om förlossningar som säkert många zappat förbi när dem har stött på det.
Förut tyckte man det var intressant att se för lärdoms syfte inför sin egen.
Men nu är det nästan mer intressant att få jämföra med sin egen..., Men FYY så hemskt det var!
Man känner smärtan med alla dessa gravida kvinnor och man grinar både när det går bra och dåligt.
Kände mig inte rikitgt klok där jag satt och grät av både glädje och sorg.
Dem gav en pojke på bara några timmar en elchock och då höll jag på att dö,, Det var SÅÅ fruktansvärt

Var bara tvungen att dela med mig av detta! Alla som just har fått barn förstår nog vad jag menar.

Kram på er alla!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0