Klistrade träd och kläder

Idag har jag klistrat ett träd:) Blev riktigt fint! Det är såna dekaler man bl.a kan köpa på ikea.
Så jag klistrade ett sådant på min sovrumsvägg, har aldrig haft särskilt fallenhet på såna estetiska saker men bliev riktigt nöjd faktiskt:) Det blev några klister märken över så Nora fick ett miniatyr träd över sin säng också! haha!

Blev sedan glatt överraskad när Ante kom hem från jobbet med HM paketet! Mina kläder blev så fint utspralat över typ fem veckor men fick mig ändå ett antal plagg idag alltså! Allting passade t.o.m riktigt bra.Förutom byxorna såklart som alltid är för långa för mig. Men med tanke på att jag och min lilla syster har typ samma storlek och hon är ungefär 15 cm längre än mig är det ju kanske inte så konstigt att byxorna är för långa för mig:P

Nu ska jag fixa något att äta!  Ha det så bra!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: mia

vad kul att läsa om dina och noras upptåg! ^^

2008-10-07 @ 23:12:54
Postat av: Emmeli

Jag blev faktiskt grymt ledesen.Började storgråta.Blev så himla paff när hon började anklaga mig för att han är sjuk eftersom jag ger honom flaska en gång per dag!



Ja men det är ju det jag menar.Han är skitgnällig på kvällarna när jag gett honom bröstet och när vi ger honom flaska så blir han så mätt och belåten.



Sånna som hon borde inte få jobba med sånt där..



Det var ju mitt i natten så jag ringde till sjukhuset.Men han hade då ingen feber i morse och idag har vi varit på vårdcentralen och dom tyckte att både lungorna och hjärtat lät fint så..



Hur gick det för er med Noras hjärta då?



Kramar.

2008-10-08 @ 14:39:00
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0