Mitt barn är borta!

Igår blev det natti natti ganska sent, Nora ville inte sova ordentligt förrens efter tolv någon gång, och jag som redan var trött blev övertrött och började se massa serier på datorn.
Men tills slut sådär vid halv två gíck jag och la mig. Nora väckte mig mot morgonsidan föratt hon ville ha mera käk!
Så jag gav henne mat och vi somnade om tilsammans igen.

Plötsligt väcker Ante mig som har kommit hem från jobbet, och jag säger hej åt honom och inser helt plötsligt att Nora inte ligger brevid mig mera!!! Jag blir helt förtvivlad när Ante förstår vad jag håller på mig skyndar han sig att haspla ut att han hade lagt henne tillbaka i hennes säng!
Men helt sjukt rädd jag hann bli när jag inte såg min lilla flicka! Sådär trött och förvirrad, kunde jag lika gärna trott att någon snott henne av mig eller att hon åtminstone hade ramlat ner på golvet. HEMSKT!

Men alla mår bra nu när jag öppnat mina ögon igen efter lite mera sömn! Skönt:)

NU ska jag käka lite gröt! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Norah

usch det där känner jag igen! :(

Jag plockade godis på Coop och hade ställt barnvagnen bakom mig (Ante var och kollade på tidningar),sen när jag ska gå tillbaka är vagnen borta!!Jag hann få panik,men då hade ante bara gått en bit med den.jäklar så arg jag blev! :)

2008-10-13 @ 09:51:31
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0