Morgon

NU är klockan nio och jag är helt färdg för att bege mig till Ikea. Jag har klätt på mig, satt upp håret, ätit frukost och borstat tänderna. Jag även ställt fram och packat Noras saker för dagen. Dock var det ju bara en liten parantes, Nora har nämligen inte vaknat än! Haha! Här skyndar man sig för att bli klar i tid med lite marginal. Men nä då sover hon bara där så lugnt och skönt med händerna under huvudet på min plats brevid Ante:) Denna sööta unge!

Hoppas man hittar något fint på Ikea idag.., vore som tråkigt att fara ända dit bort utan att hitta något roligt och pris värt! haha! Tacka gud för barnens ikea, där vet jag ju att jag inte kommer kunna passera utan att inte hitta något åt min lilla sockertopp:) Hon ska då i alla fall få en mobil till sängen också. Älskar sin med fiskar ovanför skötbordet nämligen! Men då kommer hon väl bara ligga och titta på den när hon ska sova. Men vad gör man inte för sin lilla älskling:)

Nä nu ska jag se vad Nora säger om hon får lite mjuka pussar på kinden, om hon tycker att hon ska fortsätta sova eller göra sin lilla mamma sällskap!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0