Myskväll!

Att fredag är myskväll även för såna som är mamma lediga är viktigt att komma ihåg. Bara för att man är "hemma" jämt så får man inte glömma bort dessa underbara fredag kvällar.
Vissa är väl sugna på att fara och partaja efter en lång arbetsvecka men det har jag nog aldrig varit så frälst i.
Det är då om någon gång man ska äta god men snabblagad mat, unna sig lite godsaker och se TV och film resten av kvällen, i myskläder givetvis! Sedan när man är så trött att ögon går i kors är det bara hopp i pyjamasen och gå och lägga sig:) Mycket mysigt och skönt!

En sådan kväll är planerat i mitt "hus" ikväll!

Idag har familjen Wiksten- Forsberg begett sig till svensbyn för att ta en härlig promenad  och ridtur ute i solen.
Nora sov som en stock hela tiden i vagnen. Härligt nerbäddad och med frisk luft i näsan tror jag dock att dem flesta skulle sova riktigt bra.
Nu är vi däremot hemma och ska snart sätta igång med med den där myskvällen jag pratade om, det blir kycklingfilè, sås och ris:) Mumma!

Ha en trevlig kväll! Tjingeling!

Nora tre dagar gammal på hästarab utställning_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0