Sammanfattning av myskväll - Vinterstädning - IKEA

Igår blev det som sagt myskväll hemma hos oss. Det blev en lyckad sådan. God mat åts med tända ljus, medan älskade Nora satt i sin stol och sov. Sedan bestämde vi att vi skulle se en film som gick på TV. Dock så insåg vi ganska snabbt att denna film nog inte var så bra som jag trott, så vi började spela monopol istället:) Det var riktigt kul. När det började närma sig Idol kom barndoms kompis Anja och hälsade på!
Så vi såg idol som jag personligen tyckte gick enligt planerna, hon som åkte ut var sämst av dem som är med, eller i alla fall bland dem minst bra som man så fint kan säga istället.
Efter idol såg vi lite "hål i väggen" och slö tittande på singing bee och en annan flm.
Med andra ord en lyckad myskväll:)

Idag ska jag och Nora alldeles snart bege oss till Svensbyn föratt genomföra lite vinterstädning åt hästarna; ta ner sommar hage och städa bland täckena står väl på schemat. Jag är en sån person som personligen älskar sommaren men det kan även vara mysigt att fixa och dona lite inför vintern.

Imorgon bär det av mot Haparanda och Ikea med "stora moster" och Nora givetvis:) Ska bli en lätt shopping med lite barngalgar, påslakanset o.s.v Men det är ganska skönt med tanke på att vi köpte en soffa sist vi var där! Det är nog mycket att konka och bära i alla fall när man har en liten skatt med sig!
Är det någon som vet om dem har små barnvagnar där som man får låna åt 3 månaders babysar?
Jag gick på Ikea en månad innan Nora föddes (två varv) det var lite bökigt det också:) var rätt slut efter den dagen! Haha!

Men nu bär det av mot Svensbyn!  Ha det bra alla! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0