Tack alla!

Tack så mycket för allt stöd som jag har fått av mina kära vänner:)
Betyder så otroligt mycket!
Man känner verkligen att det finns bra och underbara människor här på jorden!
Till på köpet i min och Noras närhet!

Vill även berömma min familj för att det är den bästa familjen man kan ha!
Så hjälpsamma och försöker fixa allt för mig och mer därtill!

Igår var jag och Nora på stan med Emmeli och Lucas det var jätte trevligt!
Känns skönt med vänner som också har små älsklingar som betyder allt för dem:)
Jätte gulligt att du lyssnar så bra om allt i mitt stökiga liv!

Mot ljusare tider eller vad man nu ska säga!
kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Danko

Det är inte så konstigt att du får stöd Sandra, för du är helt enkelt så jävla underbar! Och att du då dessutom fostrar en kopia av dig kan de ju inte bli annat än perfekt :D

Saknar dig så otroligt mkt faktiskt, du har ju som varit en klippa för mig många gånger. Hoppas allt är bara väl med dig morsan. PUSS!

2008-10-29 @ 17:46:41
URL: http://danihjalle.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du har blivit utmanad! :)

2008-10-30 @ 11:15:27
URL: http://psafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0