Vackert väder!

Så mysigt väder det är idag. Jag älskar verkligen sommaren men vackra höstdagar är verkligen nått:)
Mamma tog Nora på en prommis och jag for ut med hästarna med syster.
Finns det något mera fantastiskt som att  gunga fram i sadeln,
se alla fina färger och vara mjukt inlindad i alla varma kläder:)

Det finns säkert nått som är ännu bättre men inte är dumt inte! tihi!

Hörde att min stora syster och Joel som är då i Egypten tyvärr har haft magsjuka..!
Stackarna!
 Dem blev ju bjudna på ett jätte stort bröllop av några som dem träffa ¨på hotellet!
Dem fick åka en stor båt med 70 andra gäster längs nilen och sedan fortsätta partajet 5 mil ute i öknen där
det stod ett tält fullt med kuddar och orientaliska lampor! 
Så även lite magsjuka har nog inte förstört deras resa. Men jag hoppas dem kryar på sig!
Kan du läsa det här Ida; så hälsar Nora och jag åt dig! "Kram kram"

Ha det bra alla! Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0