Vad ska man börja med?

Lillan somnade just och jag tänte ta tag i städning, men jag vet inte ens var jag ska börja! haha! Ska jag städa linnè skåpet eller starta en tvätt maskin eller möjligtvis hänga upp noras natt lampa...! Man vet ju som aldrig hur långt man hinner när man har en liten tjej att ta hand om. Vill inte hon sova mera då är det bara att ta hänsyn till det! :)

Igår var det ju shopping på ikea som gällde, och det gick faktikst riktigt bra, precis när vi kom till resturangen blev det lite gnälligt för Nora så då käka hon då och fick ett en ny blöja och vi fick också ladda upp med lite energi. Sedan sa hon nått pip då pch då på resten av shopping rundan men inga större ledsenheter:) Hon är såå duktig!

Vi fick då med oss, nytt påslakanset, barngalgar, en mobil till hennes säng, ett babygym och en skallra i form av en röd flodhäst så Nora var väldigt nöjd med den shopping rundan:P Köpte även en sovrumslampa, dekaler att klistra på väggarna och lite nya handdukar.

Nää, ska man ta tag i lite slit nu kanske! Tror jag börjar med att starta tvättmaskinen:)
ha en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0