Första gången hemma efter en hel helg på vift

Det var riktigt skönt att sova i sin egen säng kan jag ju säga:) Jag och Nora slocknade vid elva, och vaknade inte förens klockan fem på morgonen. Sen låg vi kvar å sussade ända till klockan 10. Skön natt´med andra ord!
Sedan gick jag och Nora på en härlig promenad runt i bojjn!

Sedan blev det lite god mat i form av makaroner och köttbullar, mkt avancerat! haha

Imorgon bär det av till staden för familjen Wiksten- Forsberg. Ska bli skönt att komma iväg och göra något tillsammans efter Antes långa arbetar period! Då kanske skulle råkas hitta något till våran ängel:)

Och på onsdag är det äntligen Bvc!!! Ska bli jätte roligt tycker jag! Lilla prinssesan lär ju ha gått upp rätt mycket i vikt, knubbisen!

Nu ska vi fota lite kort på mig å Nora:) Hoppas dem blir fina, lillsyrran lämna tydligen inga garantier!
Lämnar rapport hur det gick, senare!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therese lundmark!!

åhh vad kul att kunna läsa din blogg=)

2008-09-22 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0