Fotografering avklarad...

Det var jätte roligt att bli fotad av syrran, både för att korten blev jätte bra och för att har man en sådan liten modell som Nora med sig vet man aldrig vad som kan inträffa! haha!

Vi skulle då börja fota, det gällde ju att passa på när Nora var vaken och sådär lagomt pigg och glad.
Så vi körde igång å fota, vi visste ju givetvis att vi gjorde en liten chansning när vi körde blöj fritt ( kanske jag i detta läge ska varna känsliga läsare) men vi tänkte ju att hon ju ändå gjort sina behov i blöjan nyligt:)

Vi fota alla möjliga vinklar å helt plötsligt känner jag att det blir varmt om handen, å jag förstår att våran lilla proffs modell hade blivit lite pink nödig och givetvis passade på att göra sina behov i det fria!!!
Så syster sprang och hämta papper och en handduk med tanke på att vi satt i hennes säng var det ju lite bråttom!

Efter denna lilla insident fortsatte vi ett tag till, när jag känner en liten annorlunda arom så jag säger på skoj att bara hon nu inte bajsar!! Och vad tror ni hon då gör! Jåå, bajsar!
Så fotografering fick avbrytas än en gång! Gulliga lilla unge! :)

Men kort blev det då i alla fall! Och ett gott skratt fick vi också, men det händer ju rätt ofta när man är tillsammans med Nora!

Go natt och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0