Hemma vid datorn

Nu har man då äntligen startat upp datorn här hemma, det enda jag tjatat om ett tag nu men nu har det då blivit av i alla fall:) haha!
Givetvis blev det tjorv på en gång, så vi kan inte ha internet och Tv igång sammtidigt!! Denna tekniska värld är ju bara för underbar.

Igår var vi en sväng på tjej kvällen; jag, ante, lillgumman, lilla syster och hennes kompis Frida.
Vi tänkte lite smart och for in redan vid halv fem så att vi skulle gå på stan innan alla människor kom, och sedan titta på folk en stund föratt sedan bege oss hem för att se idol.
Det blev en rätt lyckad kväll, med en väska, strumpbyxor och en scarf till mig och jul och nyår kläder till Nora:)
Kan då aldrig förstå hur hon ska hinna växa så mycket till jul men det är ju bara att inse faktum!, min lilla Nora kommer faktiskt bli stor!¨
När vi varit på inter sport och köpt syster en jacka som då inte var det lättaste eftersom piteås kärringar verkar vara dem mest egoistiska shopping tanter i sverige. Med tanke på att Julia blev av sliten en jacka som hon redan höll i. När detta uppdrag var utfört tog vi oss en fika på kvartersbageriet:) Mysigt!

Vi har i Onsdags varit på Bvc där vi då fick veta att våran pärla nu uppnått 5 kilos strecket!!!
5045 gram och 59.5 cm:)

Ska berätta mera om detta Bvc besök, eftersom vi tyvärr fick lite tråkiga besked. Inget jätte hemskt men mindre trevliga i alla fall.
Men nu snart kommer Petra och Robin och deras mage och hälsar på så vi ska väl gå och göra oss lite iordning, jag och Nora!

Men ha det bra allihopa:)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0