Inget vatten!

Nu är man hos mamma och pappa igen!; detta pga av att vi inte har något vatten i lägenheten.
Då vaknar man och ska slå på vattnet i köket och så kommer det bara en ynklig liten stråle som inte var mycket för världen...
Det visar sig att någon huvudledning är trasig och ingen på hela området har vatten, dem har dessutom ingen aning hur lång tid det kommer ta att laga!
Så jag och Nora stack fort som attan:)

Nu håller jag på att planera dopet, det är väl ganska kul. Men dessa psalmer! Vad ska man ta?! Eftersom vi inte är kristna vill jag inte ha något som är jätte överdrivet "kristet" utan bara fint och minnesvärt.
Någon som har något förslag? Börjar känna mig lite smått desperat!

Nu ska vi ut i höst stormen, vi får hoppas att vi inte blåser bort:)

Här kommer då två till bilder av mig och Nora när syster tog kort på oss!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Handens fem fingrar av Peter LeMarc med Lisa Nilsson är en jättefin sång som passar som dopsång! /Madde från Käckis

2008-09-28 @ 17:11:36
URL: http://madeleinejoh.blogg.se/
Postat av: Maria

när får man komma på dop då? ;)

2008-10-02 @ 16:08:25
URL: http://themahsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0