Nu har även jag fallit för trycket...

och startat en blogg!
Detta mest för att jag själv ska kunna komma ihåg och uppdatera mig om min underbara dotters framsteg i livet!
Men om det är någon som är intresserad av att läsa om att Nora fällde sina första tårar för första gången för ett par dagar sen, så är ni välkommna!

Nora föddesden 16 Juli 2008, denna dag är absolut den lyckligaste dagen i mitt liv.
Hon vägde 3075 gram och var 49 cm lång
Denna lilla flcika har redan gett mig så mycket solsken och glädje att det räcker och blir över!

Hoppas någon ska tycka det är värt att ögna igenom några av raderna "vi" skriver:)

Kram på er! // Sandra och Nora











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0