Ridhus, huvudvärk och myskväll...

Idag har vi alltså tillbringat ett par timmar i ridhuset på Grans. Jag å syrran hade med oss våra pållar:)
Och Mommo var barnvakt såklart:)
Det gick mycket bra til slut med alla hästar men det höll på att bli stort Kaos när min lilla knas häst bestämde sig att smita iväg ut från "hoppringen" ut till dem andra hästarna!!
Efter att fått fast henne och kontroll på läget hoppade hon riktigt bra!

När vi sedan kom hem till Svensbyn igen, spreds någon sort huvudvärks epidemi bland samtliga här hemma. Pann huvudvärk! Så en viss Sandra stöp på soffan, och vaknade något senare med huvudet på det rätta stället:)

Efter det fortsatte kvällen med lite havrepalt och svensson svensson! Kan inte annat än att tycka att det faktiskt är himla roligt! Men det kan väl bero på min dåliga humor i vanliga fall:) Det ska inte vara så invecklade skämt, utan lite lagom så man kan säga; hehe, istället:)

Nä, nu ska jag inta soffläge med min lilla prinssesa igen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0