Ska man krypa till kojjs snart kanske...

Vi är fortfarande kvar hos min mamma och pappa. Ska inta mitt gamla rum för natten och Nora får ligga i vagnen.
Ante har jobbat som en galning hela veckan och nu är det bara "vänd" helgen kvar. Så jag kan inte påstå att det är många minuter vi får träffa våran "pappi".

Jag å syrran var ute med hästarna nu på eftermiddagen så Nora har varit inne med mommo och tydligen hade hon skött sig exemplarisk; skrattat. bajsat, sovit och busat:) Jag vet att jag tjatar, men hon är en underbar unge! haha!
Imorgon ska vi fara med hela "konkarånket" till ridhuset och lös hoppa hästarna. Sist vi gjorde det var Nora också med, men vid denna tidpunkt fortfarande i ett skönt gungande vattenbad! Det borde ha skvallpatt på rätt bra där inne när knas morsan sprang omkring med magen och jagade hästar runt, runt! Kan tänka mig att det såg rätt roligt ut också för den delen!

Nää, ska man ta och vila sina ögon men man får chansen:)
Goo natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0