Debatt*

Oj vilken debatt det blev!
Det är svårt att inte ta åt sig av vad folk säger att man ska "begrava stridsyxan" och så vidare...
Men försöker att inte ta åt mig..., än så länge är det ine någon som skrivit nått "negativt" som känner till mig och Nora och hur den verkliga situationen är.. Så man ska väl inte lyssna på såna som inte vet vad dem pratar om, eller lyssna kan man ju göra men inte ta åt sig om dem inte är intresserade av att höra hela storyn innan dem dömmer...!

Dessutom är det väl ganksa omoget att använda sig av en anonym användare om man ska "klaga" på någon?!
Så ska man väl ändå kunna stå för det tycker jag!

Tack så mycket till Sofia, nattis och min kära syster som skrev så underbara inlägg!
Betyder mycket att ha er som tror på mig, som person, vän och mamma!
Tack även till dig som skrev det anonyma inlägget som också var jättefint:P´

kramar till alla stöttepelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0