Jobb*

När jag står där bland mina flyttkartonger i mitt nya lilla hus och har just bestämt att jag ska umgås med en viss
hemkommen Anja Lundström nästa dag så ringer telefonen!:)
Det var Hasse som har ett jordbruk i Svensbyn! Jag praktiserade där när jag gick ettan på grans! :)
Så han ville att jag skulle komma och träna upp mig hos honom i tre dagar så jag kan rycka ut om det behövs i sommar typ...!

Så det blev ett ordentligt pusslande så Nora hade någon att vara med dem timmar jag är borta.
Men såklart och som vanligt ställer allpp för mig och Nora! Så underbart att ha en sådan familj!
Som bara säger klart du måste få jobba, det är ju avgörande för framtida jobb och pausar sina egna liv för tid med Nora!

Har bara ett eftermiddags pass kvar nu. Och man kan säga vad man vill om lagårdsjobb med dåliga tider, skitigt och fysiskt krävande..., men jag gillar verkligen att jobba på jordbruk!:) Fast jag är ju en liten lant lolla också! haha!

Tyvärr är Nora krasslig nu, inte så bra taiming med tanke på jobb då, men jag hoppas lilla tjejen repar sig!
Blev inte mkt sova i natt.., hon skrekoch var arg typ mellan 22.00 och 02.00 från och till...
Och min väckar klocka stod på 04.45! Not nice, men är förvånadsvärt pigg med en halvtimmes vila på förmiddagen!:)

Nu ska jag skyffla i mig lite käk och betala lite räkningar!:)

Kram på er gullungar!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nä,det var bara jag och Tony som var ute och åt.Lilleman fick vara med mormor och morfar 2-3timmar.:)



Vad kul med jobb!:)Vart var det du hade flyttat förresten?



Det är nog kanske bra att ha någon att prata med,en som inte heller väljer sida.Jag hoppas det löser sig för er!



Iveckan har vi inte så mycket uppbokat förutom att vi ska fara och hämta ut arbetskläder till mig idag.Jag börjar ju jobba om mindre än en månad,så det är på tiden att fixa det!

Och senasre idag ska jag och göra cellprovtagning!



Vad hittar ni på?:)

Kram!

2009-04-29 @ 07:37:47
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Hallo brudar! Men så trist att lilltjejen e sjuk.

Vi saknade er på träffen sist.

Vad härligt med lagård kul å komma ut å göra nått.

Ha det gott, Ella hälsar krya på till Nora.

kram

2009-05-02 @ 01:26:00
URL: http://ellalivet.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0