Lång Tisdag*

Igår blev en måndags dag till flyttad till en Tisdag!
Så vi begav oss mot familjens hus strax efter nio eftersom jag och Petra hade tänkt köra samma bil.
När vi är på väg att svänga mot staden så står Ante i bilen brevid! haha!
Jag och Petra vinkade till Nora och Ante gick iväg med henne.

Efter ett tag hörde mn den lilla prinsessan gråta och gråta....
När vi gick mot toaletterna så kom Ante med henne och han skulle gå på Toa så han gav henne till mig.
Och då blev hon faktiskt glad!:) Kanske lite egoistiskt men man blir så himla glad att hon visar att hon vill vara med sin mamma! Någon annan som känner igen sig?! :P

Sedan var tanken att jag skulle gå därifrån ett tag...
Så jag sa det åt A och vinkade åt min lilla älskling och då började Nora gråta...
Då kändes det bara hemskt! Så jag skyndade mig därifrån!

Jag och Petra gjorde stan i två timmar sen gick vi  tillbaka!
Och då stod dem i hallen när vi kom in, jag frågade om Nora ville komma,
då slängde hon bort bilen hon höll i och sträckte ut armarna!
A for och käka lunch och vi skulle mötas på familjerådgivningen!

Var nervös som sjutton inför mötet! Men det gick faktiskt riktigt bra!!
Underbart!:)

Nu ropar min älskling!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

I veckan är Matte hemma, han tog lite extra ledigt i samband med påsken. Så det blir väl att försöka passa på å hitta på lite saker, hälsa på folk å så.

Det e ju så härligt väder de ju bara att hoppas det håller i sig. Själv då?

kramkram

2009-04-15 @ 19:15:18
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Norah är stora tjejen: 9475gr och 72cm lång !:)

Vad har eran Nora för stlk på kläderna?



Visst var du i tidningen idag? :)



Kram!

2009-04-16 @ 09:20:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag är lång,men inte Ante.Fast han är iofs ½ cm längre än mig och det är VÄLDIGT viktigt att säga :)



Norah har stlk 74,men 68 på vissa plagg.Har börjat köpa i stlk 80m,Herre ska dom bli så stora!?



Händer i helgen då?



Kram!

2009-04-18 @ 11:19:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0