Lovade ett muntert inlägg först*

Ja, ett muntert var det!
Det är inget problem, med tanke på att jag faktiskt är i vanliga fall en väldigt glad tjej..
Även om nu inte allt är väldigt lätt i livet!

Nora har börjat somna riktigt okej på kvällarna nu!
Aldrig senare än nio:) Dock ofta i min famn..., men jag har ju bara ett barn så det går ju bra som situatonen är just nu.
Sedan lägger jag henne i sin säng. Sedan är det olika när hon vaknar, men hon har vaknat nu flera nätter och varit väldigt ledsen och då får hon sova med mig. Inge mat utan somnar om så skönt igen.
Sedan äter hon mot morgonen och vi stiger upp kring sju!
Börjar få ganksa fina rutiner tycker jag! :)

Idag ska vi fara mot staden och träffa favorit mammorna! :)
Ska bli så roligt, trivs super bra i den mamma gruppen!

Nu ska man byta om till lite andra stuff än morgonrocken! :P

Kram på er!

Här har vi en snygg Nora som har på sig maskeradutstyrseln:)
Kanske ett framtida studentfoto!



Kommentarer
Postat av: Anja

Haha men nog tror jag minsann att det är liite tidigt att börja tänka på studentfotot=)

2009-04-01 @ 15:13:43
URL: http://ivaranhammock.blogspot.com
Postat av: Ida Ahlbäck

Gud så söt bild!

2009-04-07 @ 17:00:43
URL: http://idaho1989.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0