Mammaträff*

Igår var det mamma träff!
Dock började dagen med att jag vaknade helt självmant utan att Nora sagt ett knyst klockan kvart i sex!!
Och kunde inte somna om, sen när händer det?!

Nora vaknade en stund senare och ammade lite och somnade om igen medan jag började städa lägenheten och käka frukost! Så när jag själv var klar och hade joxat på i flera timmar vaknade nora så då åt hon och vi gjorde alla morgon sysslor!

Sedan stack vi iväg mot svensbyn för att hämta vagn eftersom vi hade bestämt att gå från Linda och Harry till Jessica!
Och vilken tur med vädret vi hade det!:)
Promenderade fem vagnar från Linda och hade en underbar dag hos Jessica och Ville!
Grilla och mös ute i solen!
Och vilken tös jag har; fy vad hon var duktig igår, hon strålade ikapp med solen!

När vi kom tillbaks till Linda som hade vi en lång eftermiddag där!
Tack för den otroligt goda maten, go Linda!

Nu ska ut i solen!

Kramkram



Silas och Nora ute i solen igår! Söta som små bär!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Tack för en trevlig dag igår. OchSötNora hon är som alltid bara glad =)

kram

2009-04-23 @ 19:25:52
URL: http://ellalivet.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Men så härligt!:)

Jag håller helt med!Det är ingen lek att vara mammaledig!Det är verkligen fullt upp hela dagarna med olika träffar!:)

Vi har också verkligen haft fullt upp hela veckan och imorrn blir det att spendera en massa pengar med Madde och Lollo med barn på stan!Det blir nog någon räkmacka på rödalyktan också!:)

Och på kvällen ska jag och Tony ut och äta middag själva,det var vekligen inte igår!:)



Vad hittar ni på i helgen då?

Kram!



Hur gick det på familjens hus då?

2009-04-23 @ 20:00:02
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0