Ont i rumpan*

Nu har man då jobbat för födan! haha!:)
Har ridit kurs i helgen med lill pållen min!
Igår var det så himla lerigt så hästarna nästan fastnade med skorna i leran!

Och vi har galopperat varv på varv på varv så nu är jag trött i hela kroppen!
Och Lovis med för den delen!

Imorgon är det fam.hus dag! Ska ta med mina första år boken åt Ante,
för han på familjerådivningen tyckte att A skulle lära sig lite genom att läsa om barn!
Intressant....

Hoppas alla haft en bra helg!

kram från mig och Nora!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja,ibland kan man sakna den tiden.Inga bekymmer liksom!:)



Vad bara att allt är bra med er!Ridkurs,antar att det var både skönt och roligt med ett litet avbrott i vardagen?:)



Med oss är det bra,full vart hela dagrna.Du vet hur det är!:)



Vad sysslar ni med i veckan då?:)

2009-04-20 @ 11:18:56
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Ville, Börge och Jessi

Hej på Er!

Hur gick det på FH?

Kram kram

2009-04-20 @ 21:39:41
URL: http://www.brukstyp.se
Postat av: Angelica W

Tack så mycke =)

Vi längtar så otroligt mycke till den lilla kommer , nej ännu vet vi inte om d är en tjej eller kille men jag hoppas ju på en tjej ;P

Det känns som att det är en liten tjej men d behöver ju inte vara så... hoppas ni har det bra du och Nora efter allt som varit! ...kram på er från oss!

2009-04-22 @ 19:56:24
URL: http://lillaa84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0