Ridning*

Sov hos käre mor och far idag och steg upp klockan fem på morgonen, när det blev byte av bajsblöja!:)
Men både jag och Nora tyckte nog att det var lite väl tidigt att stiga upp då så vi gick och la oss igen och sov till åtta.
När vi vaknade så var huset redan tömt eftersom det var tidig dag med hästarna idag.
Julia skulle redan börja sin lektion klockan åtta!:) Vissa var alltså uppe med tuppen.

Jag och Nora åkte förbi hemma och hämtade vagnen och stackt till ridhuset i Öjebyn!
Så där har vi tillbringat våran dag.. Oj vad ridsugen man blev alltså!
Men har då i alla fall anmält mig och pållen på kurs i sommar, hela fem dagar är det!
Ska bli super kul:)

Nu ska jag ta tag i att ringa den där pojken som man gillar allra mest...
Måste ju informera honom om mötet på Tisdag med den underbara klippan som har tagit tag i att hjälpa mig/oss.
All tid utan honom uppskattar jag men förhoppningsvis ska det väl bli nått bättre efter det mötet så det är det värt..!
Hoppas bara lill killen har vaknat på rätt sida..
Men på dem flesta möten med henne har han ju trots allt var bakis så det blir nog lätt att rycka upp sig..

Men ska väl gå och ringa då!

Kram på er!



Jag och min andra lilla älskling på kurs! Rätt snygg tycker jag allt att hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0