Saknar*

Jag har suttit och kollat på kort sen Gran tiden...
Det är ju med ett leende på läpparna man ser på allt vi gjorde och hur vi såg ut!:)
Men fy vad jag saknar er, mina underbara vänner och den tiden...

Önskar att man kunde göra det en gång till! Visst var skolan jobbig ibland
men om man skulle gjort det igen skulle jag inte ta skolan så allvarligt utan försöka njuta av tiden mera..
Svårt att tro att man verkligen skulle klara att göra det.., men detta är ju ändå inget annat än en önskedröm!

Men framför allt skulle jag prioritera all ledig och oledig tid men dem bästa flickorna i hela världen!
Ni vet vilka ni är! Det är så otroligt att förut träffa man er typ varje dag och nu om man har tur varannan månad..

Tycker så mycket om er och älskar er så mycket! Många kramar till min "flock"!

# JOHANNA     MARIA     ISABELLE     DANIELLE     KAJSA     JOSSAN #

# MIKAELA     STINA     LINN #



Detta kort tyvärr utan Isabelle, Stina och Linn.

     

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Visst är det roligt att sitta och titta på gamla kort?:)

Ibland brukar jag lyssna på musik som vi lyssnade på när vi var yngre,och bara minnas tillbaka!:)



Allt bra med er?

2009-04-18 @ 15:21:46
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch du ska veta hur sjukt mkt jag saknar alla er och tiden på grans önskar man kunde ta tillbaks allt igen, vill kunna umgås med er dygnet runt.! :( kram på dig älskade vännen!

2009-04-18 @ 16:24:03
Postat av: Kajsa

2009-04-18 @ 20:19:28
Postat av: Kajsa

Ne huvva, håller verkligen med! Saknar också oss i flocken! Kram på dig : )

2009-04-18 @ 20:21:20
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh, granstiden. Finns inge underbarare, Då man fick umgås med er varenda dag. Saknar också nå KOPIÖST!

älskar er!

2009-04-19 @ 12:50:31
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Det e bara bra med Ella =) Hur är det med din lilltjej då?

Vad fina ni var på kortet, ser riktigt somrigt ut =)

2009-04-19 @ 15:52:22
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0