Tack*

Tack för dem orden Liza och Anna...

Först vill jag tacka LIZA eftersom du stod upp och sa vad du tyckte..!
Menar det verkligen! Vore däremot kul om jag kunde gå in på din blogg och berätta hur det ligger till litegrann.
Det verkar ju som att du har mycket erfarenhet inom detta! Håller med om att det skulle vara bra att prata med någon (och det gör jag redan med en människa med stora livserfarenheter!).
Och det om hur mitt liv har sett ut dem sista två åren.. !
Inte alltid så himla nice om jag får säga det själv. Har haft ett otroligt stormigt förhållande med min föredetta, tyvärr!
Lögner, otrohet, alkohålproblem och mycket mycket mer..
Så tycker nog jag får lov att försvara mig själv i ditt lilla "påhopp".
Vill ju som sagt bara min dotters bästa och varför skulle jag vilja utsätta det bästa som finns i min värld för någon jag själv inte törs vara i samma rum som ensam mer eftersom jag sett vad han är kapabel till att göra...
Men men, visst måste man gå vidare men vissa saker måste bearbetas ordentligt och det är på väg till ett genombrott med den saken! Men som sagt tack ändå!

Och tack ANNA som la in fina ord, betyder jätte mycket att någon annan ser det lite mer utifrån
och tycker att jag inte handlar riktigt helgalet! :) haha!
Vilken Anna är det föresten? :)  Jätte gulligt av dig i alla fall!

Nu ska jag gå till min lilla prinsessa! ha det bra!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0