Tufft*

Var på möte i Tisdags med min första barnmorska...
Att behöva prata om det förflutna och framtiden på samma gång är väldigt tungt..
Satt och grinande så tårarna sprutade! Så himla dumt! Vill bara bita ihop men det är så svårt...
Sen när A sitter och pratar så blir jag samtidigt så arg eftersom han kör så stort spel för gallerian...
Man kan inte ändras så mycket utan att få hjälp av någon, det kan jag aldrig tro..

Men nu är det familjerådgivning som gäller. A tyckte inte att Nora skulle följa med på mötet
och det kan jag inte förstå.., hon följer ju mig överallt..
Varför skulle hon inte kunna följa dit? Det är ju hon som dert handlar om.

Nu är man fast i Svensbyn, har satt bilen på lagning eftersom växelspaken inte har verkat helt hundra.
så tänkte att det var lika bra att lämna in den innan hela pajjar!
Så jag hoppas att det inte blir någon dyr historia!:)

Nora ålar då för fulla muggar! :) Tror inte hon kommer lära sig krypa eftersom hon "ålar alla Nora style" så himla bra.
var borta typ 15 sek eller nått och elt plötsligt hade hon tagit sig från vardagsrummet ut i köket ( 3m och över tröskel).
Hon är duktigt min lilla pärla! Och fina har hennes tänder blivit! Kommit upp riktigt ordentligt nu!
Nästan inga risgrym mera! haha!

Men men, ska väl ta tag i denna dag nu!:)
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0