Väntar*

Tycker att min käre bilrepare ska ringa snart och säga vad bilen fick för diagnos! :)
Det är bra att vara hos mamma och pappa men också skönt att vara hemma
och framförallt kunna ta sig vart man vill när man vill!

Känner mig lite trött och slö idag! Fast det gör inte Nora! haha!
Hon har bara sovit typ 20 min nu på förmiddagen och nu är hon som en solstråle!
Fast det är ju klart hon leker ju med båda sina favvo mostrar!
Och då leker livet! haha!

Nu ska jag ta tag i det stora projektet att sära ut kort som jag ska framkalla!
men känns väldigt viktigt att det blir gjort!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Halloj!

Allt är bra med oss :) Hur är det själv?

Han är född 19 sep, så han är 7 månader nu :-)



Är det bra med Nora?

Kryper för fullt antar jag?

Mio har inte riktigt kommit igång med att krypa på alla fyra, men ålar sig genom huset som en orm ;)

Kramar!

2009-04-10 @ 21:09:36
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Glad påsk på er!

2009-04-11 @ 11:07:40
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0