God Jul:)

Ville bara lämna en liten Jul hälsning från mig, David och Nora:)
Har inte varit bra på att uppdatera på senaste tiden men det har varit för mkt i mitt lilla huvud.
Jag var ju på tingsrätten nu i Tisdags och det ska jag berätta om hur det gick någon av dem kommande dagarna.
Men inte när det är julafton ska jag tänka på det lilla krypet!

Vi har då i alla fall fått ha Nora hela jul och Nyår så det känns otroligt bra!
Tack för allt stöd mina underbara vänner:)

Nu är det som sagt julafton och alla julklapparna är köpta!:) Nora har fått öppna ett litet paket på morgonen med bilar och David fick sin lilla julklapp med strumpor i från mig! Snygga röd rutiga! haha!
Gäller att vara snygg om fossingarna i jul!

nej men hej och hopp!:) Hoppas att alla får en bra jul nu och njut ert allra bästa!
Pussar och kramar från Sandra, David och Nora

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0