Havsbadet*

Igår var det havsbadet och wallmans salonger som som gällde!:)
David hade typ firmafest så det blev middag och underhållning där ute!
Super nice!

Alla var jätte trevliga mot mig och jag fick verkligen känna mig välkommen!
Fick till och med vara uppe och dansa med Davids chef men även med min älskade David!:)

Det blev i alla fall en lyckad kväll! Förutom att David inte mådde så bra på julmaten fast han var helt nykter men så kan det gå!

Nu ska jag gå och kika in robinsson:)

GRATTIS GRATTIS! Till Linda och Per (och Harry såklart) som har fått en till liten person i familjen!
Välkommen hit lilla Evert!:)
Många pussar från mig, Nora och david!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mycket älskade du!

2009-12-13 @ 08:59:56
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0