Helgen*

Full fart denna helg!
Vi var ju som sagt barnlediga i fredags så det blev sovmorgon först till halv tio och sen somnade vi om till elva!:)
Så då for vi mot svensbyn och hämtade Nora.
Hon blev då glad att se oss. Surra på ett tag där och sedan gick vi ut i stallet.
David och jag hjälptes åt att mocka spiltorna.
Sedan var det bara att skynda iväg på barnkalas hos lilla Majken som fyllde två år:)
Grattis på dig lilla tjej!

Efter det blev det en snabb handling och hem och göra mat:)
Nora som haft lite svårt att somna och sova i sin säng ett tag somnade vid 20.30 och sov till 08.00!
Medan jag och  David mös och städade hela kvällen!
Härlig kombination! Mycket klädvikning och renbäddning av sängen!
Sängen kallade först vid två.

Söndag morgon åkte jag till Svenbyn och släppte ut hästarna, var i stallet och hann även somna i en fotölj framför skidskyttet!:) Jag kom hem och plockade lite och umgicks med Nora medan David passade på att jobba lite.
Sedan middag. Efter maten begav vi oss mot Öjebyn och Linda och Per:)
Så spanade in lilla snygga Evert! Tänk att det är så underbart med spädbarn!
Är så stolt över dig Linda, det gjorde du bra;)

Hängde där ett tag och sedan hem och mysa! Nora har då by the way sovit jätte bra i sin säng i natt också!
Härligt! Blir själv så lugn och avslappnad när hon sover bra!

Vet föresten inte om jag nämnt det men Ante kom då i alla fall inte på våran onsdags träff.
Jag är på väg till familjens hus och hade bokat om dagis för att vi inte kunde komma före lunch!
Sen fick jag ett medelande från honom 09.43 där han skrev - Jag kan inte komma idag...
Ingen orsak eller nått. Så skrev åt honom - Orsak? Jag är på väg att parkera bilen nu...
Då fick jag svar att han skulle till arbetsförmedlingen och att han hade glömt!
Så löjligt alltså blir galen...

Längtar tills detta är över. Hoppas bara att jag och Nora står som vinnare då...

kram på er


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hallå tjejjor.

Så ni har varit å spanat in Evert! Jag vill oxå är så nyfiken=)

Men jag tänkte jag ska vänta tills det lugnat ner sig lite för dom antar det är mkt man minns ju själv hur det var.



Håller tummarna för er att allt går vägen. Förstår att det inte är roligt just så här i juletid.

kram

2009-12-14 @ 18:24:34
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0